vrijdag 27 april 2012

Vogue

Hee! Ik heb een lange tijd niks geplaatst. Ik had het onwijs druk met school. Allemaal projecten, so's maken en leren en dat allemaal voor de vakantie! Pfffff! Maar goed, mijn inspiratie voor deze post is de Nederlandse Vogue! Hebben jullie ook al de 1e Vogue in huis liggen? Ik wel! Hij is echt super vet! I love Vogue! Een ontzettend mooi tijdschrift met mooie foto's, interviews en nog veel meer! Daarom wilde ik ook graag de 2e in huis hebben! En jawel gister was het moment daar. Ik moest nog even snel naar het dorp dus ik dacht ik koop hem meteen omdat ik wist dat hij toen in de winkel lag! Toen ik de Vogue gekocht had wilde ik naar huis fietsen en jawel het begint te regenen. Zeik nat kwam ik thuis maar goed de Vogue was binnen! Hier onder straks de cover van de 2e Vogue. Op de cover staat Lara Stone, een Nederlands supermodel. Toen ik de cover zag vond ik hem meteen heel mooi. Lara zag er ontzettend mooi maar toch heel naturel uit op de foto. De foto was heel mooi in toon want alles was afgestemd op hoe zij eruit zag. Het waren vooral de roze tinten die gebruikt zijn waardoor het een zachte maar toch sterke en mooie uitstraling gaf (toen ik de cover zag dacht ik eerst dat het voor een beautyshoot was voor Chanel). Vandaag had ik dus stuntdag op school dus je kan wel ongeveer raden hoe dat verloopt ;). Er zaten strepen op mijn gezicht en armen en mijn broek was ook nog eens nat. Bleeeghh. Maar.... Ik heb VAKANTIE! Heeeeerlijk. Ik heb er super veel zin in en ben ook blij dat ik vakantie heb (dat wordt zwaar als de vakantie weer voorbij is..). Maar ik ga naar Parijs ♥. Ik heb er onwijs veel zin en als ik me verveel kan ik lekker de Vogue lezen! Wat gaan jullie doen in de vakantie? Gaan jullie nog op vakantie? 

Hopelijk vond je het leuk om te lezen,
Liefs x Lucy.

PS: de cover van de 2e Vogue!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten