zondag 22 april 2012

DA beauty

Hi! Hoe gaat het met jullie? Ik heb een tijdje niks meer op deze blog geplaatst dus ik dacht, ik breng er wat verandering in! Ik was gister met mijn moeder naar de DA geweest. Van die armbanden actie heb ik een armbandje met 3 bedeltjes. Daar kon je voor sparen. Ik heb gekozen voor zwart kristalglas en de 3 bedeltjes zijn een Hamsa hand (staat voor vrede) en amethist (staat voor balans) en rozenkwarts (staat voor vriendschap). Super leuk! Je kunt uit 3 armbanden kiezen en als je drie stempels hebt op je stempelkaart mag je een bedeltje uitkiezen. De armbanden kosten per stuk €7.00, de bedeltjes zijn niet los te koop. Als je dus zo'n armbandje met bedeltjes hebt gekocht krijg je er een super leuk doosje in en daar zit jouw armbandje in en je krijgt 3 kleine envelopjes (als je 3 bedeltjes gekozen hebt in mijn geval dus) met daarin het bedeltje en een klein kaartje met een wens erop. Ik vind ze super leuk en ik ga dus nog even door met sparen! Ik had ook nog een nagellak gekocht van l'oréal paris. Super fijne nagellak! Het is een kleine nagellak maar hij heeft een wat dikker kwastje dan normaal en dat is dus erg handig om je nagels mooi mee te lakken. Je hebt verschillende kleuren. Ik heb nummer 603 gekozen. De nagellak kost €6.00 en hij is van l'oréal paris color riche le vernis. Hoe is jullie weekend? Ik geniet er vol van. Ik heb helemaal geen projecten meer of iets en natuurlijk over een weekje Parijs ♥! Hieronder kun je foto's zien van het armbandje + bedels en de nagellak!

Hopelijk vond je het leuk om te lezen!
Liefs x, Lucy.

De 3 wensen!

Het doosje met een envelopje

Mijn armbandje (Ik heb hier het hamsa handje en de amethist om, ik heb hier de rozenkwarts niet om!)

De nagellak!

1 opmerking: